ΚΟΥΠΕΣ 1821-2021

«Γνώμες, καρδιές, όσοι Έλληνες,
ότι είστε, μην ξεχνάτε,
δεν είστε από τα χέρια σας
μονάχα, όχι. Χρωστάτε
και σε όσους ήρθαν, πέρασαν,
θα ‘ρθούνε, θα περάσουν.
Κριτές, θα μας δικάσουν
οι αγέννητοι, οι νεκροί!»
Κωστής Παλαμάς, «Η λειτουργία δεν τελείωσε» 1925.

Από την αρχή του νέου έτους δύο ζητήματα κυριάρχησαν στην τοπική κοινωνία της Καλαμάτας, ένα τοπικό και ένα εθνικό. Το τοπικό έχει να κάνει με την παραμονή ή όχι του 9ου Συντάγματος Πεζικού που εδρεύει στην Καλαμάτα και το εθνικό είναι το Μακεδονικό.

«Δυό γάιδαροι μαλώνανε σε ξένο αχυρώνα».
Πολλές ήταν οι τοπικές κοκορομαχίες σχετικά με το τοπικό  φλέγον θέμα και μεγάλη ευκαιρία για κάποιους για αυτοπροβολή. Η μεγάλη πλάκα σε αυτό το ανοιγόκλειμα του στρατοπέδου και αφού προτάθηκε ακόμα και για «Πανεπιστήμιο Γαστρονομίας» ήταν όταν «ξιφούλκησε» ο δήμαρχός μας κύριος Νίκας, οπαδός του Φουκουγιάμα περί του τέλους της ιστορίας, δηλαδή όταν θα κυριαρχήσουν οι αγορές στον καιρό της φιλελεύθερης Παγκοσμιοποίησης, με τους κομμουνιστές δημοτικούς συμβούλους, οπαδούς της κομμουνιστικής ουτοπίας δηλαδή όταν όλοι οι προλετάριοι παγκοσμίως θα ζουν αδελφωμένοι αφού θα έχουν εξοντώσει όλους τους άλλους που διαφωνούν μαζί τους. Οι τελευταίοι διαφώνησαν με τους άλλους γιατί «βλέπουν το στρατόπεδο ως οικονομικό παράγοντα της πόλης» και  φυσικά κανείς διεθνιστής δεν σκέφτηκε ότι το 9ο ΣΠ αγωνίστηκε ένδοξα 120 χρόνια για τα εθνικά δίκαια ως τμήμα του Ελληνικού Στρατού.

Το 9ο Σύνταγμα Πεζικού και η Μακεδονία
Το 9ο ΣΠ έχει μια πολύ μεγάλη ιστορία και έχει γράψει ένδοξες σελίδες στην ιστορία μας με το αίμα πολλών συμπατριωτών μας για τα Εθνικά Δίκαια. Μετά τον ένδοξο Μακεδονικό Αγώνα που μεγάλο μέρος ανήκει στους ηρωικά μαχόμενους Μανιάτες και άλλους Μεσσήνιους με φωτεινό παράδειγμα τον Τέλλο Άγρα, το 9ο ΣΠ επιτίθεται ορμητικά μαζί τον υπόλοιπο Ελληνικό Στρατό και απελευθερώνει μεγάλο τμήμα της Μακεδονίας. Αλλά και στον δεύτερο βαλκανικό πόλεμο εναντίον των Βουλγάρων και συγκεκριμένα στην μεγάλη σύγκρουση Κιλκίς – Λαχανά, το 9ο ΣΠ έγραψε λαμπρές σελίδες δόξας. Στον πρώτο παγκόσμιο πόλεμο το 9ο ΣΠ μάχεται στο Μακεδονικό Μέτωπο και βοηθά τους συμμάχους αποφασιστικά στην νίκη τους επί των γερμανοβουλγάρων που είναι καθοριστική για το μέλλον της Μακεδονίας.
Για εμάς ο Ελληνικός Στρατός είναι το ένοπλο τμήμα του Λαού-Έθνους (που σε εμάς ταυτίζονται) και ειδικά για το 9ο ΣΠ κάναμε εκδήλωση την 16 Σεπτεμβρίου του 2017 αφενός για να γνωστοποιήσουμε την ένδοξη ιστορία του Συντάγματος και αφετέρου να αναλύσουμε την μεγάλη σημασία του στρατού για το Έθνος.

Η δύναμη του Εθνικού αισθήματος και των συλλαλητηρίων.
Χρόνια τώρα διάφοροι σχολιαστές, αναλυτές, επικοινωνιολόγοι κλπ μας έχουν πρήξει με την θέση ότι ο κόσμος νοιάζεται μόνο για την τσέπη του και τίποτε άλλο.  Αυτός ο κυνικός «υλισμός» στην προσέγγιση της Πολιτικής είναι μια ξοφλημένη μπαρούφα Αριστερών και Δεξιών. Διότι οι Αριστεροί είναι επιρρεπείς σε τέτοιες ανοησίες (λόγω υλιστικής αντίληψης της ιστορίας), αλλά και οι Δεξιοί λένε παρόμοιες κοτσάνες όταν λένε ότι είναι «ρεαλιστές» μπερδεύοντας τον ρεαλισμό με την υποταγή. Νόμιζαν κάποιοι ότι επειδή ο λαός δέχθηκε τόσους φόρους και μνημόνια ήρθε και η στιγμή του διαμελισμού της Ελλάδας με αρχή την παραχώρηση του ονόματος Μακεδονία  στους σλάβους. Ερέθισαν έτσι το Εθνικό αίσθημα των Ελλήνων που εξεγέρθηκε υπερασπιζόμενος την συλλογική του Εθνική Ταυτότητα.

Τα συλλαλητήρια δεν είναι εργαλεία άσκησης εξωτερικής πολιτικής αλλά αυτήν την ώρα που η ηγεσία  δεν αντιδρά σε αυτόν τον σημαντικό εθνικό κίνδυνο που έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις και δημιουργεί σοβαρή απειλή, τα συλλαλητήρια αυτά είναι απαραίτητα. Τα συλλαλητήρια δεν λύνουν το πρόβλημα αλλά μπορούν να αλλάξουν συσχετισμούς, να δημιουργήσουν εντυπώσεις, να ενισχύσουν την διαπραγματευτική θέση μιας χώρας την ώρα που νοιώθει στριμωγμένη. Είναι η φωνή του λαού που πρέπει κάποτε να εκφραστεί γιατί στην δημοκρατία υπάρχει το δικαίωμα του «εκφράζεσθαι» και του «συναθροίζεσθαι». Η δημοκρατία ισχύει μόνο όταν κάνουν «επαναστατική γυμναστική» οι συντεχνίες, οι κομματικοί όχλοι και οι περιθωριακοί ακτιβιστές τύπου «Ρουβίκωνα» και δεν ισχύει όταν εκφράζεται το φρόνημα της λαϊκής πλειοψηφίας;

Η προσφορά του κλήρου στον Μακεδονικό Αγώνα.
Επειδή κάποιοι ημιμαθείς, ενδεχομένως, να διαστρεβλώσουν τα γραφόμενά μου, έχω να τους πω ότι άλλο το λειτούργημα και το νόημα των λόγων του Ιεράρχη και άλλος ο σκοπός του πολιτικού που είναι η εκπροσώπηση του λαϊκού θελήματος.

Όσον αφορά το Μακεδονικό Αγώνα από το 1870 που εκδηλώθηκε η αντίδραση των Ελλήνων, που πήρε νέα μορφή και οργάνωση και οδηγούσε στον ένοπλο αγώνα εναντίον των βουλγάρων, η  εκκλησία με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Ιωακείμ τον Γ’ τοποθέτησε νέους, προικισμένους και φωτισμένους Ιεράρχες στους Επισκοπικούς θρόνους της Μακεδονίας. Οι Ιεράρχες αυτοί που ενθρονίστηκαν γύρω στο 1900  απεδείχθησαν έξοχοι οργανωτές και αλύγιστοι Μακεδονομάχοι. Σε εκείνους οφείλεται και η επάνοδος στους κόλπους του Γένους αρκετών σλαβόφωνων με ακραιφνώς ελληνική συνείδηση, όπως ο Καπετάν-Κώττας. Αναφέρω εδώ  έναν κληρικό που υπήρξε η ψυχή του Μακεδονικού Αγώνα, τον Μητροπολίτη Καστοριάς Γερμανό Καραβαγγέλη και τρεις μορφές,  από τις πολλές, που έδωσαν την ζωή τους για τον Αγώνα. Τις τραγικές δολοφονίες των Μητροπολιτών Φωτίου Κορυτσάς και Αιμιλιανού Γρεβενών καθώς επίσης στην εμβληματική μορφή του Μητροπολίτου Χρυσοστόμου Δράμας μετέπειτα Ιερο-Εθνομάρτυρος Σμύρνης.

Η ουσία του Μακεδονικού Αγώνα των ημερών μας.
Μια άλλη πτυχή του Μακεδονικού Ζητήματος είναι η «ανακάλυψη» ορισμένων αντικομμουνιστών του πληκτρολογίου, ντοκουμέντων που αποδεικνύουν, είναι γεγονός, την συνεργασία-υποταγή του ΚΚΕ στις διαταγές της Μόσχας που ήθελε ανεξάρτητη σλαβική Μακεδονία. Ξεχνούν όμως ότι μετά το 1949, όταν οι κομμουνιστές ηττήθηκαν, ποιος εμπόδισε τον Ελληνικό Στρατό να εισβάλλει στο ψεύτικο μόρφωμα των Σκοπίων. Τα φιλαράκια μας και σύμμαχοι αμερικάνοι μας εμπόδιζαν 43 χρόνια έως τα συλλαλητήρια του 1992 να λύσουμε το πρόβλημα, γιατί ο εβραίος Γιουγκοσλάβος ηγέτης Τίτο αλληθώριζε προς την Δύση.

Η τεράστια λαϊκή συμμετοχή στα συλλαλητήρια έδειξε την απόσταση που χωρίζει τον Λαό από τις Ελίτ (πολιτικές και οικονομικές). Οι ξεπουλημένοι πολιτικάντηδες έχουν ήδη παραχωρήσει το όνομα για να δημιουργήσει η Αμερική ένα ψεύτικο κράτος στα Βαλκάνια που θα την εξυπηρετήσει γεωπολιτικά, αφού εκεί έχει την μεγαλύτερη στρατιωτική βάση και το χρηματιστήριο των Σκοπίων το έχει φτιάξει και το στηρίζει ο μεγαλοκαρχαρίας Σόρος.

…και ο πατριδέμπορος δήμαρχός μας.
Οι πατριδοκάπηλοι πολιτικάντηδες της κοινοβουλευτικής Δεξιάς εκμεταλλευόντουσαν πάντοτε τα αγνά αισθήματα των Ελλήνων Πατριωτών και εμπορευόντουσαν πατριωτισμό για ψηφοθηρικούς λόγους. Ανάμεσά τους ανήκει και ο δήμαρχος μας που με την σημαία αυτής της παράταξης πολιτεύεται τόσα χρόνια.  Από την μία είναι εναντίον των συλλαλητηρίων που ανεβάζουν το πατριωτικό αίσθημα του λαού, συμμετέχει σε συνέδριο του ρόταρη που έχει καταδικάσει η Εκκλησία, ακολουθώντας τις διαταγές του κόμματος της ΝΔ, εσχάτως εκθείαζε τον Δ. Τζανακόπουλο ο οποίος, πριν λίγες ημέρες υιοθέτησε την θέση της κυβέρνησης που αναγνώρισε έμμεσα «μακεδονική» ταυτότητα στους Σκοπιανούς και συνεργαζόμενος, όπως έχω καταγγείλει, με διαφόρους εθνομηδενιστές. Από την άλλη, δήθεν ανησυχεί για τα εθνικά προβλήματα όπως έκανε στην κοπή της πίτας του Δημοτικού Συμβουλίου, καλεί τον Ν. Μέρτζο να παρουσιάσει το βιβλίο του αφού βλέπει την τεράστια λαϊκή συμμετοχή στα συλλαλητήρια και κόπτεται για το στρατόπεδο για να πουληθεί κανά φραπόγαλο στους φαντάρους. Αν αυτό δεν είναι πολιτικό παπατζηλίκι, τότε τι είναι;

Γιώργος Δημητρούλιας
Δημοτικός Σύμβουλος με την Ελληνική Δράση

Αφήστε το σχόλιο σας

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ